Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Solden: goed(koop) bij Modecoupon Sint-Niklaas

Net voor onze reis naar Oostenrijk deed ik nog vlug wat soldenkoopjes bij Modecoupon Sint-Niklaas. Wat een stoffenparadijs. Niet het overgrote aanbod zoals bij Opwijkse stoffen, maar stuk voor stuk wel heel betaalbare leuke stofjes. En in die zin veel toffer dan Opwijkse stoffen. Bijna alle katoentjes kostten maar 5€/m. Ook de Dapper-collectie. Onwaarschijnlijk. En eindelijk heb ik nu ook Soft Cactus in mijn collectie voor iets minder dan 9€. Het was me de trip van een uur in de blakende zon rijden meer dan waard.


Nu dromen omzetten in daden: een dekentje, een pyjama voor groot en klein, een kleedje, een joggingjasje, een paar tuniekjes, een truitje, een tasje...

En 'schop onder mijn xxx' ... 





Geen opmerkingen :

Een reactie posten