Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Rokje Lucy uit Zelfgemaakte kleertjes 1

Aan dit werkje kan ik eigenlijk niet veel woorden vuil maken. Het is een leuk rokje om te maken. Voldoende uitdagend en toch niet te moeilijk. Voor de split achteraan de rok moest ik wel een hulplijn inschakelen omdat het boek mij iets te weinig info gaf.  Maar die hulplijn was snel gevonden.  Op de website van de auteur stond een duidelijke tutorial, waardoor het moeilijkste stuk van dit ontwerp redelijk snel achter de rug was. Ik werkte de rok af met kamsnaps omdat ik dat simpelweg gemakkelijk vind. Een luie wijven-techniek die nog mooi oogt ook nog. 

Het stofje kocht ik in de solden bij Modecoupon Sint-Niklaas aan 5 euro/meter.  Werkelijk een zalig stofje om mee te werken.

Ik maakte maatje 4 jaar en uiteraard is het nog wat te groot voor ons Ella, maar hopelijk kan haar nichtje M die 3 jaar en 5 maanden is het dragen.


1 opmerking :

  1. Tof, het is heel mooi in dit stofje. Ik wens jou heel veel creatieve dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen