Pagina's

zondag 28 september 2014

Modecoupon-stofjes: love them!

Donderdag trok ik er met mijn stiefzusje op uit om stofjes te kiezen voor haar dochtertje dat eind oktober geboren wordt.  De eerste keer in de nieuwe winkel van Modecoupon Sint-Niklaas. Zalig. Nog steeds goede prijzen en mooie stofjes. Het enige dat ontbreekt, is een koffiehoek.  Jawel, een koffiehoek.  Ik mis dat. In zo'n winkel kan ik toch wel gemakkelijk een uur of langer rondlopen en soms moet ik alles wat laten marineren: 'Mmm, welk projectje zou ik met dat stofje kunnen maken? En welk stofje heb ik nodig voor projectje x dat al lang op mijn verlanglijstje staat?'  Een goede espresso zou dan geweldig zijn. Maar terug bij de les, want ik ben aan het afdwalen.

Modecoupon, stofjes, nichtje van Ella, lekker kletsen met stiefzus....  De voormiddag was zo voorbij. Maar we zijn in onze opdracht geslaagd.  We hebben stofjes gevonden. Prachtige stofjes.  Voor geen geld.  Allez, voor weinig geld. Het meeste was 7 euro/m.

Modecoupon Sint-Niklaas: linkse stofje - 7 euro/m; middelste stofje - 5 euro/m; rechtse stofje: 7 euro/m

1 opmerking :

  1. Plezante stofjes hebben jullie gevonden!
    Die koffiehoek is nog een idee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen